marioninargentinie.reismee.nl

el calafate

Het is nu precies 12 dagen dat we in argentinie zijn en het bevalt ons uitstekend.

Irene heeft donderdag echt een stunt uitgehaald. Ze heeft 4 uur lang een berg opgelopen en wel naar de Torre. En toen nog eens 3 uur naar beneden, Toen ze om 10 uurin de avond arriveerde bij het hostel was ze nog niet eens moe, Er stond een behoorlijke wind dus ik dacht dat ze misschien wel van de berg af zou waaien, maar er is gelukkig niets gebeurd, Het was best eng hoor, de afdaling...

Gisteren zijn we in el Calafate aangekomen. We hebben een erg leuk hostel, ze waren al alles aan het organiseren voor de kerstbarbecue.het werd een groot feest en om 12 uur inde nacht in heel El Calafate vuurwerk met champagne. Heerlijk Guanaca gegeten...

Gezellig dus. Vandaag zijn we naar de gletsjer Perito Moreno geweest. Adembenemend, erg indrukwekkend.Morgenochtend gaan we nog naar de flamingo,s kijken hier op het meer en andere vogels en dan met de bus op weg naar Puerto madryn via Rio Callegos

Reacties

Reacties

tim van dijk

Nou Marion en Irene,

dat klinkt allemaal zeer indrukwekkend en spannend. Hatrstikke goed dat het zo prima gaat. Zal wel een heksenketel worden op oudejaarsavond, als er al vuurwerk is met de kerst. Veel plezier nog verder.

Marianne

Hoi Marion,

Leuk om even mee te lezen over juliie avonturen.

Het is tweede kerstdag en de kinderen komen vanmiddag: gezellig eten en cadeautjes uitpakken.
Verder rustige kerst gehad.
Wel wennen zo de eerste keer alleen met die dagen.
Hoop dat jij je weer beter voelt.

Tot snel.

Hartelijke groet, Marianne

Jos

Hoi Marion en Irene, leuk om te horen dat jullie ook zo aan het genieten zijn. 23 dec kreeg ik een mail uit El Calafate van Marianne en Ad en 24 dec las ik op Facebook het bericht van Irene dat jullie ook in El Calafate waren. Maar zij zitten inmiddels alweer in Vuurland. Geniet ze.Liefs,Jos

Linde en Sietze

Leuk om te lezen over jullie belevenissen! Klinkt als een erg bijzondere omgeving. Heel veel plezier en een goede jaarwisseling alvast. liefs, Linde en Sietze

hedwig

Hoi Marion en Irene,

tof Marion, dat je toch een reisblog bij houd! ik vind het hartstikke leuk om te lezen en jullie een beetje te kunnen volgen. het is geweldig om van een zo andere wereld te lezen en dat je daar nu echt bent!
Ik hoop, Marion, dat je niet ziek bent geworden en dat je gezond verder met de reis kunt.
Mijn tripje naar berlijn was ook geweldig; wat een bijzondere stad. Ik heb mijn ogen uitgekeken en genoten van de tegenstellingen van oud en nieuw, van modern tot historie. het was koud en heel veel sneeuw, maar dat paste wel in de tijd van het jaar.
Heb een fijne jaarwisseling en ik wens jullie nog een hele fijne reis, groeten hedwig

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!