marioninargentinie.reismee.nl

de watervallen in Iguazu

We zullen 1 dezer dagen wat foto´s op de blog zetten. Wel zo leuk., nietwaar.

We zijn nu in Iguazu . Morgen en overmorgen gaan we de watervallen bezoeken. Het schijnt echt geweldig te zijn.

Met oud en nieuw zijn we nog met Emiliano naar de haven geweest in Buenos Aires: Puerto Madeir, waar veel feesten waren, En waar was het grootste feest? Jawel, buiten bij de nederlandse ambassade!!!

De volgende dag zijn we met Emiliano en zijn dochtertje naar de Atlantische kust afgereisd. We hebben daar het weekend doorgebracht. Het was net alsof we even in Nederland terug waren... Strand en duinen. grappig...In zee gezwommen en bruin geworden....

Het was erg gezellig.. Eindelijk echt uitgerust na ons reisavontuur in Pathagonie.

Na het weekend weer veel gereisd met verschillende bussen en aangeland in Ibera. Dit is een prachtig natuurgebied met heel veel verschillende en aparte vogels. Sietze zou hier helemaal uit zijn bol gaan. Ook heel veel soorten libelles, en verder kaaimannen en capincho´s en slangen en herten etc.

Het was erg relaxed. We hebben 2 dagen een paar uur met een boot over de meren gevaren en gewandeld en op het land van de eigenaar van ons hostel in het zwembad gezeten en genoten van alle vogels die ook daar gewoon voorbij vlogen.

Vandaag hebben we ook nog eens een missione, een vroeger jezuitenklooster, San Ignazio bezocht onderweg van Ibera naar hier, naar Iguazu.

We hadden dus de afgelopen 6 dagen geen internet , Vandaar dit late bericht..

De foto´s komen dus nog,,,,,,

Effi

Lieve Marion en Ireen,

Wat een fantastische verhalen zeg! Wat een reis met veel indrukken en veel mooie flora en fauna! Wauw!
Ook heerlijk om die foto's te bekijken, heb me al wegdromend even in het Zuid-Amerikaanse landschap begeven...;-) Geniet er nog van! Veel liefs, Ef